poniedziałek, 6 stycznia 2014

Okulary elementem dobrej stylizacji ?

Cześć Wszystkim,
w związku z tym, iż "przymierzam się" do zakupu nowej pary okularów powstaje ten oto post, który jest efektem moich spostrzeżeń na temat zakupu i doboru odpowiednich oprawek.
Od pewnego czasu okulary przeżywają erę renesansu, do niedawna traktowane były jako zbędny element garderoby noszony jedynie z konieczności. Hmm.. cóż sama do niedawna tak myślałam, choć miałam już kilka par w żadnej nie czułam się komfortowo, ciągle przeszkadzały, spadały oraz były niewygodne podczas codziennych czynności. Nigdy więc nie byłam ich zwolenniczka - po prostu wole soczewki.

Dlaczego więc znowu planuje ich zakup?

Po prostu uważam, że dobrze dobrane oprawki mogą stać się atutem każdej kobiety, a w połączeniu odpowiednim lookiem mogą sprawić, że nasza stylizacja będzie strzałem w dziesiątkę. Patrząc z perspektywy czasu na zakup kolejnych oprawek mogę dojść do kilku niby oczywistych ale nie zawsze zauważalnych przy zakupie wniosków.

Po pierwsze przed zakupem warto znaleźć w sieci modele które po prostu nam się podobają,będą one stanowiły podstawę do wyboru okularów w salonie co spowoduje, iż nie będziemy ulegali "cennym radom" sprzedawców którym nie generalizując zależy na sprzedaniu towaru.

Po drugie znaleźć możemy rożne porady typu "wybierz oprawki pasujące do kształtu twarzy", mogą one stanowić cenną wskazówkę gdy nie mamy sprecyzowanego jeszcze sprecyzowanych kształtów przyszłych oprawek.

Po trzecie firmy trudniące się dystrybucja oprawek, umożliwiają tzw. komputerowy dobór opraw korekcyjnych, co również w jakiś sposób ułatwia nam dokonanie odpowiedniego wyboru.

Po czwarte wizyta w salonie bo nic tak nie daje pewności co do doboru odpowiedniej pary jak przymiarka przed lustrem. Nie idźmy tam jednak sami, tylko z kimś komu na prawdę zależy na tym abyśmy dobrze w nich wyglądali :)

Może te porady nie są czymś odkrywczym ale myślę że są na pewno pomocne.

Kilka propozycji wybranych przeze mnie, uniwersalne z nutką umiarkowanego szaleństwa, tak aby mogły pasować do większości ubrań w mojej garderobie, oczywiście w przystępniej cenie do 400 zł :


Oprawki Ray-Ban RB 5228- mój numer jeden, pasujący do mojego kształtu twarzy, ponadto jest to uniwersalny model dzięki czemu będzie pasował do wielu stylizacji.


Oprawki Belluti BLP0012C002 - dostępne w kilku kolorach, hmm...ciekawa propozycja w walce z monotonią, klasyczny kształt z kolorowymi akcentami.



Oprawki Ray-Ban 5289, kolor 5180, jak dla mnie dość odważne przez co oryginalne, a zarazem klasyczne dlatego biorę je również pod uwagę.


To tylko propozycje, które są dla mnie wyznacznikiem w wyborze tej najbardziej odpowiedniej pary.
Już niedługo zakupy, o swoim wyborze poinformuje Was w nowym poście.

Zapraszam serdecznie do komentowania.
Ewelina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz